Friday, January 22, 2010

Internet Business Aku

Hi,
Dah lama dah aku tak menconteng arang dekat blog nih.aku tak abis2 sibuk dengan kerja aku,berlajar dan berlajar samapai aku puas.

Ok..dalam berlajar punya berlajar,aku rupa2nya dah terbelajar satu cara berniaga paling senang dalam intenet dan nampaknya aku dah berjaya mendapat USD200 lebih dalam masa 2 minggu walaupun aku seorang Newbie (orang baru).Dan sekarang,pendapatan tu dah mula berganda dan aku semakin mahir dan semakin mendapat idea untuk megembagkan lagi business ni dan nampaknya aku dah mula nak menjadi seorang yang creative.huhu..

Kebanyakan ketawa bila aku cakap aku buat online business dan tak kerja.orang tanya "niaga internet niaga apa??" aku dengan selamba katak,dengan muka tak malu jawab "jual sarung bantal".
pecah perut diorang ketawa gelakkan aku.tapi diorang tak tau aku dah untung beratus2 US Dollar dalam masa beberapa minggu sahaja.
Lagi satu diorang jugak tak tau aku ada import barang2 dari china dan jualkan semula secara online dan offline.sekarang aku cuba gabungkan teknik seorang blogger,seorang IM(internet marketer) dan seorang penjual barang biasa (offline).tujuannya aku nak cuba create satu watak baru seorang Internet Interpreuner secara online dan offline (seperti yang dikatakan oleh soran kawan baik aku ni seorang blogger,saudara Izzad (zairizad.com)."baik kau buat market secara online dan offline.kalau untung pun dapat dua2 sekali".memang kata2 yg betul "influence" buat aku.

so aku nak mengada2 la hari ni letak satu screen shot income yg aku dapat kelmarin (dalam masa tak sampai 2 minggu).hehe bestnya...
nak aku letak screen shot public bank dengan maybank aku sekali ke??
hahaha (ketawa tahapberlagak nak mapos siot!!!!!)


No comments:

Post a Comment