Saturday, May 22, 2010

"Konfessi Seorang Lelaki" - Southern Souls


"Konfessi Seorang Lelaki" merupakan "single" ke dua daripada kumpulan "Southern Souls" telah mula keudara di Hot Fm Radio setiap hari Sabtu jam 9 malam.Di harap anda dpat memberikan sokongan untuk mengundi/vote lagu kami yang terbaru ini.


Digital Press Kits
Quantcast

Konfessi Seorang Lelaki

Aku selalu inginkan
Malam yang panjang bersama mu
Mengenagkan aku Kembali
Dosa2 masa yang lalu....

Aku selalu dambakan
Keheningan malam bersama mu
Mengingatkan aku di sini
Kau selalu ada di sisi ku....

C/O
Ku mohon....Terima pengakuan ini
yang tulus dari hati kecil ku
Yang mendambakan keredhaan mu
Hanyalah engkau yg ku rindu
Bertakhta di hati

(Bridge)
Oh kasih....kau tunjukkan jalan terbaik untuk ku
Yang harus ku tuju....
Oh kasih....kau tunjukkan jalan terbaik untuk ku
Yang harus ku tempuh....

(Aku ingin bersama mu)




No comments:

Post a Comment