Friday, June 10, 2011

Paypal Statement,May 2011


So...ini lah statement salah satu account PayPal aku bulan ni.
Dan aku masih tak faham kenapa masih ada orang yang ketawa dan tersenyum menyindir selepas aku jawab soalan yang diorang sendiri tanya.

"Ye betul aku bekerje sepenuh masa berniaga di internet terutama sekali di eBay"

siap ada yg bilas2 aku sekolahkan aku suruh aku mintak kerja kerajaan.sebabnya :

1. senang nak buat loan
2. sebab ada pencen
3. Terjamin (aku masih x faham apa maksud sebenar ayat ni)

AKU BETUL-BETUL TAK FAHAMLAH APA MASAALAH DIORANG NI......ADUHAI......








3 comments:

  1. biar betik ni bro sampai banyak tu??

    ReplyDelete
  2. elak photoshop je ni bro..haha

    ReplyDelete
  3. Fauzi Fish hunter: agak2 lah bro takkan tu pun kawn nak photoshop jugak.segar dari ladang tu.huhu
    skrg memancing tak ajam pun eh..haha

    ReplyDelete