Saturday, September 24, 2011

PayPal,August 2011 ( Versi soalan sinis)

Salam saya ucapkan kepada rakan2 semua...
Rasanya masih ada lagi rakan2 yang dalam kedaan "mode"raya lagi pada waktu ini.

Bercerita tentang peristiwa minggu in saya ada mendapat satu soalan "cepu emas" dari beberapa rakan2 terdekat.Mereka agak mengambil berat tentang saya dan bertanya mengenai business eBay yang telah saya jalankan selama lebih kurang 3 tahun ini.

Ada dia antaranya yang begitu mengambil berat dan memberikan beberapa idea2 yang saya rasa begitu sesuai di ketengahkan untuk di cuba dan di praktikkan.Ada juga yang sekadar bertanya dan ada jugak sesetengah yang bertanya dengan nada sinis dengan nada yang begitu "kurang enak" untuk didengari.

"Bro,mcmana business ebay kau.senyap je lama xda cerita.dah linkup ke pe?"

Lebih kurang mcm tu lah bunyinya.
sangat2 mencuck gegendang telinga bila di dengar...

jadi,untuk mengelakkan fitnah dan syakwasangka,terpaksalah saya "update" blog ini dan meletakkan snapshot2 statement salah satu account paypal saya untuk bulan Ogos 2011 walaupun kedaan diri yang telah di landa "virus malas" dan selepas Rari Raya Aidilfitri tahun ini.
Minggu ini juga sy telah dilanda demam selsema,batuk dan sakit gigi yang agak kritikal dan terpaksa berulang-alik ke klinik.

Di harap bulan hadapan dan seterusnya merupakan hari sihat dan kuat bagi saya untuk bekerja lebih gigh lagi.




P/S : selagi eBay tak bankrup dan tak di tutup,selagi tulah aku masih berniaga.dah 3 tahun beb sara anak bini mcm ni,takkan nak tanya lagi.apa la lu bro pandang orang sebelah mata.lepas ni aku letak statement account e-commerce aku pulak lah...








1 comment: