Sunday, July 5, 2009

Cinta Jadi Gila

Okey semuanya dah set.Sudah mendapat lampu hijau dan dah confirm..

Isnin ni hantar material Southern Souls dengan tema "Cinta Jadi Gila" ke KL untuk di publish.tak taulah macamana boleh "boom" atau tak.kalau menjadi memang rezeki lah nampaknya.kalau x menjadi,duduk rumah rilex2 sambil memancing arr jawabnya.haha

So hari ni aku nak tunjuk sikit gambar yang dah aku ambil tadi so boleh lah tengok2 cover dia.walaupun biasa2 je,tapi single album ni sangat bermakna sebab kali ni merupakan kali kedua Southern Souls berjuang untuk single yang terbaru nih.

so..ini adalah front cover.....

dan ini pulak adalah hiasan dalamannya okey.

Ala simple2 jelah.nak publish single buat apa nak rabak2.janji material berkualiti,orang boleh dengar sudahlah.tapi rasa2nya memang boleh dengar punyalah.muzik agak catchy,dengan senikata yang mudah di ingat dan menarik,melodi yang boleh diterima semua lapisan umur dan mendatangkan sedikit kontroversi ringan.mungkin....

Kalau ikutkan hati aku,memang nak je publish lagu tu terus dekat Southern Souls myspace.tapi adalah orang kuat-orang kuat yang aku tak boleh nak langgar dan mesti dihormati.so tengoklah macamana,dalam masa terdekat nih aku akan follow up diorang tengok macamana,boleh ke aku meng-up-loadkan lagu "Cinta Jadi Gila" ni di alam cyber nih.gambar2 pun kena sekat juga.ntahlah.hehe

em.. apa lagi eh nak cerita....

oh yeah,group dkt facebook pun dah buat.so silalah jenguk2 ye dekat facebook tuh.kalu boleh,join lah group dan biasalah haruslah support kami dengan rela hati.

So last words,supportlah Southern Souls,supportlah local muzik kita okey.

chiaoooo.....

notes : last time kita opening untuk show "Bloodshed" pun kena cross dgn concert band2 dari indon.so next time faham2 jelah ye....T.Q

No comments:

Post a Comment