Tuesday, August 4, 2009

Manga dan drama Jepun

apahal pulak!!!
ntahla....
aku pun tak taulah apa kejadahnya pulak sejak akhir2 ni aku jadi kemaruk balik nak ulang2 tengok manga dgn drama bersiri jepun yang aku dah simpan lama2.dah mcm buang tebiat jugaklah nampaknya.time ni lah jugak kawan2 "sekapal" aku masa dulu2 (masa zaman2 kemaruk baca comic)mula menghantar link2 manga dan comic yang ada secara online.

tak payah la beb..aku pun tau nak search menatang2 ni dkt internet nih.search je dkt yahoo ke..google ke..mesti jumpa punyalah.tapi mcmana pun aku masih berterima kasih kepada diorang nih kerana masih lagi mengambil berat pasal aku walaupun aku selama ni dah membawa jalan hidup menyendiri dan kurang bergaul dengan kawan2.

aku juga harap tahun nih dapat mengubah diri aku menjadi orang yang lebih baik dan lebih sayang pada kawan2.lagilah dah nak dekat bulan Ramadhan nih.harap kawan2 semua dapat memaafkan segala silap dan salah yeng mungkin aku telah buat selama ni secara sengaja atau tidak senga.

harap dapat hidup lebih bersemangat,aman dan damai tahun nih...

ganbatte!!!! (dalam bahasa jepun bermaksud "berusaha!!!!)

1 comment:

  1. salam...
    yeah....ganbatte ne...

    -rasa2 anda kenal saya tak..hahahaha

    ReplyDelete