Thursday, August 27, 2009

Professional Photographer in the house....

okey..dah lama nampaknya aku tak menulis dalam blog yang tak seberapa nih.
buat masa nih aku tengah sibuk menerima tempahan untuk menyiapkan beberapa set komputer daripada 3 orang yang berbeza yang ingin membuka cawangan cyber cafe di sekitar johor bahru dan kota tinggi.agak busy jugaklah meyiapkan quotation dan kerja2 menyiapkan permintaan yang ada.

sekarang nih aku baru teringat yang aku sebenarnya menyediakan khidmat juru foto professional untuk mengambil gambar.tak kira perkahwinan atau apa2 pun majlis2 yang lain yang memerlukin perkhidmatan mengambil gambar.

Sebelum ini aku berkerjasama dengan kawan sekelas aku masa study dulu yang dah menukar profession beliau daripada bidang engineering kepada bidang fotografi sepenuh masa.memang tak sangka betul.
kalau nak tengok hasil kerja beliau,bolehlah tengok sendiri dkt laman blog dia http://syahnann.fotopages.com/

emm memag sangat berbakat!!!!
tapi sayang dia dah tak tinggal JB lagi.Dah balik kampung halaman dekat Tawau,Sabah.so dah tiada kerjasama lagi antara kami melainkan SMS jelah.

ok,untuk khidmat fotografi,aku caj RM150-180 bagi satu role (36 keping)
untuk saiz2 lain dan kehendak2 luarbiasa daripada pelanggan contohnya untuk aku menyediakan buku dan frame yang berlainan jenis,bolehlah contact aku dkt email aku bladefingers1@yahoo.com ataupun call +6017-7570297 dan kita boleh berbincang okey.

apa2 pun nanti aku akan cuba buat la iklan2 yang patut ataupun try buat banner yang bling2 ke untuk cuba menarik minat pelanggan.oooo tak lupa jugak,gambar memang siap edit dan buat sedikit make over.biasalah biar nampak 10x lebih cantik dari yang asal.

chaoo!!!


PS: biasalah...cari makan...

1 comment:

  1. peerhhh..
    mantap dah skrg ni.
    lu dah jd cameraman plak ke skrg?
    leh join ke?
    tumpang skit... :) shahrulihwan.blogspot.com

    ReplyDelete