Sunday, November 1, 2009

Kecewa Yang Sangat2 Super!!!


Emm.. betul2 sangat2 super kecewa...

Kedai yang aku mohon untuk disewa selama ni nampaknya tidak kesampaian.Kedegilan dan ke-kejian penyewa lama (dahlah tak bukak kedai,tapi masih bayar sewa dan xnak lepaskan pulak.BONGEK!!!) untuk menyerahkan kedai kepada aku nampaknya amat sukar dan kurang harapan.Segala plan yang aku buat selama ni nampaknya terpaksalah ditangguhkan sehingga aku betul2 mendapat lokasi dan kedai yang sesuai untuk menjalankan projek yang telah aku rancang selama ni.

AKU BETUL2 SANGAT SUPER MENYIRAP LIMAU LA!!!!!!!
XBOLEH ANGKAT SIOT!!!!!!!!

So......
hari ni aku telah pergi meng-interview-kan diri aku di salah satu syarikat yang agak terkenal jugaklah di Malaysia ni.Masa interview tu dia suruhlah pilih jawatan,so aku pilih jelah bhg Engineering.Apa yg berlaku petang tadi nampak gayanya mcm ada harapan yang tinggi dan mcm menjadi.Tapi untuk memberikan offer gaji yang aku mintak,pihak HR mcm seram2 sejuk jek (emmm...tapi manager dia mcm ok la pulak xda masalah ).
Tengoklah mcmana nanti.kalau next week diorang panggil,aku ingat aku go jelah kerja dulu.gaji pun lumayan,cuma aku masih still nak buat projek yang aku dah lama plan sebelum nih.

Apa2 pun harap2 aku dapat berjaya satu hari nanti dan menjadi kaya.hahah...

Amin....

3 comments: