Tuesday, August 10, 2010

Salah satu account PayPal aku kena limit...boring betul!!!

Semalam............apa yang berlaku adalah.....


Yes...
salah satu account paypal aku yang baru beroperasi selama 3 minggu telah di limitkan penggunaannya.Baru aku ingat nak "withdraw" nak bayar bill elektrik,bila bukak je tau2 dah kena limit.

Walaupun limitation ini boleh dilepaskan dengan cara menghantar document2yang diperlukan oleh pihak PayPal, tapi aku still rasa panas hati sekaligus merangkap perasaan nak mengamuk pun ada.mana tak nya,kurang2 pun dia review 3-4 hari.Tapi tak apa dah nasib.tu pun aku sempat lagi keluarkan duit sebanyak USD400 sebelu kejadian ini berlaku.so.. apa yg aku buat...teruskan jelah sale dengan account yang lain sementara menunggu account ini dilepaskan.


****Tips Dan Peringatan****

Jika anda mempunyai account Paypal,jagalah dengan baik,elakkan me-login beberapa account dalam ip yang sama di dalam suatu masa yang sama.clearkan "cookies" sebelum menukar kepada account yang lain.dan juga lebih baik jika menggunakan broadband yang mempunyai "dymanic ip"untuk keselamatan account2 anda.(sebenarnya account aku xda kena mengena dengan masalah ni.ni cuma tips shj..haha...)

3 comments:

  1. Fuyyoooo
    sampai 1k lebih kena limit.boleh sakit jiwa beb.
    hehe

    ReplyDelete
  2. Memang tengah sakit jiwa lah ni
    haha....

    ReplyDelete
  3. wah biar betul paypal samapai boleh banyak mcm ni.
    business apa ni bro?

    ReplyDelete