Monday, September 28, 2009

Blog post Hari Raya yang sangat2 Lewat.hahaha

hi,
Apa dah jadi?????
Raya dah masuk berapa hari dah nih???
tapi masih sempat
hehe

Selamat Hari Raya kepada semua rakan,saudara ataupun sesiapa di luar sana.
Harap maafkan saya zahir dan batin.
Salah dan silap saya harap dapat di maafkan sekiranya ada yang sengaja ataupun tidak.
Maafkan saya.....

Ok busy sgt ke aku ni sampai tak sempat nak tulis blog..
tak penting ke blog aku ni?
Wajarkah aku biarkan blog ni terbengkalai?

Emm.. nampaknya aku dah menjadi orang yang terlalu busy dalam bulan ni sampai takda masa luangkan diri membuat statement2 terbaru.haha

Tapi Alhamdulillah....
syukur sgt2 kepada Allah,dalam bulan lepas hingga hari ni rezeki datang bertimpa2 yang membuatkan aku terasa betapa besarnya kekuasaan Allah dan betapa pemurah-Nya dia pada diri aku yang sangat2 kecil dan tak seberapa ni.
Segala project yang dirancang menjadi dan bertambah2 rezeki yang datang.(ntah mcmana boleh ramai orang yg aku tak kenal datang cari aku bagi project.sgt pelik la????)
Jika ada rakan2 yang perkenalkan aku betul2 sangat berterima kasih.
***tapi janganlah tiba2 datang claim pada aku mintak percent pulak...huhuhu****

Harap2 project aku yang terbaru untuk menghantar laptop ke Indonesia berjaya kali ni.Dan kepada sesiap yang nak beli laptop murah2 atau nak hantar repair laptop yang rosak,sila lah contact aku ye :) (teruknya siap promote pulak) Jangan takut.aku takkan caj mahal2 punya.setiap kerosakan tak kira apa shj,fix price takkan lebih dari RM450 jek okey.Kalau nak bukak Cybe Cafe atau nak beli PC baru atau terpakai dalam volume yang banyak pun anda akan di layan dengan harga paling murah da silalah meminta quotation anda di bladefingers1@yahoo.com

so itulah dia posting raya yang sangat lewat dan membuat kan diri aku betul2 malu..hehe
apa2 pun selamat hari raya....


P/s : pecah kaca pecah gelas,
sudah baca,baca jelah xyah nak buat apa2 pun.....

No comments:

Post a Comment