Thursday, September 3, 2009

Core2Duo untuk di jual......Paypal untuk di beli....


Hi,

Hari ni aku sangat sibuk betul lah.boleh dikatakan hari yang paling busy lah dalam bulan nih...
Hari yang sangat memenatkan dan membuatkan tulang aku mcm nak tercabut jek.hehe..

Untuk minggu ini,aku telah berjaya menjual 6 set komputer AMD hi-spec yang telah ditempah oleh sebuah cyber cafe di kota tinggi yang ingin digunakan bagi online game di cc beliau dan tadi aku juga telah berjaya menjual sebuah notebook hp Core2Duo kepada pelanggan yang sama.so.. kerana kerjasama yg lancar minggu ini,minggu depan beliau ingin menempah 6 set LCD screen.Alhamdulillah....

Nak di jadikan cerita,aku sekarang nih ada 4 complete set desktop komputer siap LCD 15" dengan processor Core2Duo yang hendak di jual.Bagi sesiapa yang berminat,bolehlah mail pada aku bladefingers1@yahoo.com atau sms +60177570297 untuk mendapatkan maklumat lanjut serta harga borong semperna Hari Raya untuk barang tersebut....

Lagi satu...
untuk sesiapa yang ingin "trade" PayPal mereka kepada Ringgit Malaysia,bolehlah juga email atau sms kepada aku okey...paypal anda amat di kehendaki!!!
tapi jangan jual mahal2 sudahlah ye..huhu....

So... tu jelah untuk hari ni,dan kepada semua umat Islam,aku ucapkan selamat berpuasa dan selamat berniaga..hehe..

cabuttttt.......


P/S : bg sesiapa yang tak puasa tu kira tak selamatlah kan??
hehe


No comments:

Post a Comment