Wednesday, June 30, 2010

Baby Walker Untuk Haikal ( Part 2 )

Haikal yang sangat teruja dengan walker barunya..

Nak di jadikan cerita....malam kelmarin aku telah berjumpa dengan sorang otai jualan barangan2 baby dari sebuah blog TWINEVOSTORE iaitu brother "EDI" untuk membeli sebuah Aeroplane Baby Walker yang di jual di store beliau untuk anak lelaki aku Haikal yang sudah mula mengedik - gedik kan diriya untuk berjalan (padahal belum kuat pun.baru je belajar meniarap).Oleh kerana wife aku mcm terlalu excited dan mendesak2,aku pun ikutkanlah.Sayang keluarga lah katakan....apa nak buat.hehe...

Apa yang boleh dikatakan dengan barang2an beliau jual ialah "superb" dan sangat berpuas hati.Baby walker yang dijual oleh beliau kepada aku kelihatan seperti baru dan aku sangat berpuas hati.( Recommended Seller )
Nampaknya haikal sangat suka dan "excited" dengan permainan yang baru di beri kepadanya.Memang sangat ketara sikap Haikal yang beraksi agak berlebih - lebihan.

Apa yang terjadi seterusnya....
Oleh kerana terlalu excited dan berlebih - lebihan,Haikal telah jatuh sakit dan demam.Kesian pulak aku tengok muka dia,buat muka kesian lah tu.Dengan sikap mengada2 dan memerlukan perhatian,nampaknya haikal memang tidak memberi aku peluang untuk tidur nyenyak malam ini.Dah nasib...apa nak buat.hehe.
Haikal....oh.....Haikal....


Nampak sangat ke - excited - an dia nih


Penat sangat agaknya sampai demam


Buat muka kesian...


Tiba2 jadi NARUTO pulak


Haikal oh Haikal...


1 comment:

  1. bro... anak bujang lu cute la.
    anyway, tahniah sebab bisnes berkembang maju

    ReplyDelete