Monday, June 14, 2010

Kehidupan aku sebagai pemuzik berakhir disini...

"Kehidupan aku sebagai pemuzik berakhir disini...Meneruskan Perjuangan sebagai seorang Internet Marketer sepenuh masa"

Pilihan yang sangat tepat dan menguntungkan.Pendapatan harian melebihi daripada jangkaan dan sentiasa bertambah dari hari ke hari melebihi dari pendapatan aku sebagai Jurutera sebelum ini.

Walau bagaimanapun,muzik telah menjadi darah daging aku selama ini dan akan kekal di dalam pembuluh darah aku ni.Untuk gigs..concert..aku tetap support lagi dan masih lagi pergi tengok kalau ada masa.tu pun kalau ada masa lah...hehe...


Kepada rakan2 lain yang masih berjuang di dalam industri muzik....aku doakan semoga semua berjaya mencapai apa yang yang di cita-cita kan.
Amin.....

Ok.. kepada sesiapa yang memerlukan Paypal tu..bolehlah tgk2 dulu message pada YM aku sama ada masih ada "fund" lagi atau tidak.Ataupun bolehlah tgk2 pada link forum aku di carigold forum untuk "survey" samaada ada"fund" untuk di jual atau pun tidak।Kalau perasan tengah ada tu॥terus je PM jangan lambat2.Kalau tak melepas.... : )

5 comments:

  1. Asal bro..apa kes nih.
    Biar betul berenti maim muzik.
    cuci tangan habis ke pe??

    ReplyDelete
  2. ye je kau ni bro
    apa hal?
    agak2 lah....

    ReplyDelete
  3. Bro..
    xyahlah stop muzik,
    income still ok ape??

    ReplyDelete
  4. Bro tahniah dari aku..pilihan terbaik untuk masa depan yang cemerlang dan gemilang dan terbilang, rezeki anak ko tuh..Amin

    ReplyDelete
  5. thanks bro...
    tapi aku nak jugak jumpa kau berlajar pulak dari kau.kau kan dah di kira blooger otai dah.
    sila minta tunjuk ajar eh bro..

    ReplyDelete