Sunday, June 27, 2010

Bladefingers eBayer Group Johor Bahru

Salam semua..

Masuk bulan ini,sudah hampir 3 bulan personal group ebay aku telah beroperasi.
Di dalam project ini,aku telah mengambil seramai 10 orang yang betul2 berminat untuk menjalankan perniagaan internet secara serius dan memberi mereka latihan secara personal mengenai perniagaan internet.
Boleh dikatakan group ini adalah merupakan personal "elite' group yang cuba aku bentuk dan sekarang telah mula menunjukkan satu progress yang amat baik.

Malam Jumaat lepas kami telah mengadakan satu perjumpaan dan apa yang dapat di lihat,mereka telah berubah kepada individu2 yang berbeza dari sebelum ini.tahap keyakinan yang tinggi,kreatif dan lebih berdedikasi sama ada di dalam perniagaan mereka ataupun komitment untuk kumpulan.Tahap prestisasi masing2 juga semangkin meningkat dan boleh dikatakan bersaing secara sihat dalam perniagaan masing2.
Perjumpaan tersebut telah di hadiri oleh 6 orang iaitu "Kamal the guitar slayer","Moyang the Banker","Ijun the mechanic","Sham Ladung", saudara "Norizwan Noraini the Romeo" dan juga saya sendiri orang biasa yang tiada nama gelaran.hehe...

Anda semua sememangnya hebat dan aku amat berbangga dengan anda semua.Di harap anda semua dapat meningkatkan lagi prestasi di masa akan datang.Begitu juga kepada lain2 ahli yang tidak dapat hadir iaitu saudara Suhaimi,En Bunari, dan yang lain,aku harap anda juga dapat bekerjasama dan meningkatkan prestasi masing2.
tak lupa juga kepada "sifu" aku saudara Zulkarnain b. Abd Rahim yang telah banyak memberi tunjuk ajar,nasihat dan tips2 berguna sehingga aku dapat mencapai dan duduk di tahap sekarang ini.Jasa sifu tidak akan di lupakan dan aku akan bawak budak2 ni semua jumpa dengan "Grandmaster" diorang nih nanti.hehe


P/S : Jangan marah ye kawan2...nama panggilan tu aku saja2 je letak.tu lak korang,asyik
duit,duit,duit,samapai nak ambil gambar pun dah lupa.hehe
Jangan lupa project yang di bincangkan.mesti nak jadi,jangan tak jadi pulak... :)




8 comments:

  1. Mr Bladefingers(Jejari Pisau ke?)

    Aku nak join & belajar. tapi aku dr KL (Puchong), kalau naik KL email aku (norrafi@gmail.com), nanti aku belanja Sate Sahmuri...

    ReplyDelete
  2. Ye..tapi jejari pisau tumpul je.hehe

    Boleh je nak join,tapi kenalah cari beberapa orang untuk buat personal coaching.tapi sedikit yuran tetap akan di kenakan juga.
    tengoklah mcmana nanti,kalau naik KL kita boleh lepak minum2 sambul pekena sate... huhu..

    ReplyDelete
  3. tengok lah berapa orang tak kisah.
    5 orang ke atas lagi bagus,saya boleh buat beberapa sessi dan beberapa hari.kos dapat di kurangkan,masa dapat di panjangkan.dari persediaan asas,jualan,after sales dan teknik2 jualan untuk meningkatkan sales.buat secara berperingkat.
    tapi apa2 pun,boleh arrange time.jumpa dulu dan bercerita dulu mcmana.xda masaalah.. :)

    ReplyDelete
  4. hoo..
    kami dua beradik termasuk dalam 10 org tu ke??

    ReplyDelete
  5. Saya pun tak pasti berapa org sy dah ajar.
    tapi macamana pun,kita dah kira satu group juga kan.untuk private facebook group(ni pun baru je buat) pun awak still akan di add juga.
    ada apa2 masaalah saya still akan support.
    dont worry...u are in..

    ReplyDelete
  6. Terima kasih brother 9.
    Daripada gaya ayat mcm sifu Zul jek sebab tak ramai yg guna no 9 tu...haha

    ReplyDelete